اس ام اس و جملات جدایی
شهر بارونی

.

از همین الان یه سری تصمیمات جدید گرفتم….. این اولیش
مغرور و خودشیفته نیستم
ولی یاد گرفتم که توزندگیم
منت احدی رو نکشم
خداحافظ تو فرهنگ لغت من جوابش فقط یه کلمه است
“به سلامت”
همین….!!!

.
.

.

.

ﻣﻦ ﺑﻪ ﺍﻭ ﻧﮕﺎﻩ ﻣﯿﮑﻨﻢ..!
ﻭ ﺍﻭ ﺑﯽ ﺗﻔﺎﻭﺕ ﺍﺯ ﮐﻨﺎﺭ ﻣﻦ ﺭﺩ ﻣﯿﺸﻮﺩ
ﺑﻪ ﺁﻥ ﻟﻌﻨﺘﯽ ﺑﮕﻮﯾﯿﺪ ” ﺍﯾﻦ ﺭﻓﺘﺎﺭﺵ ﻣﺮﺍ ﻣﯿﮑﺸﺪ.. “

.
.

.

.

ﺑﻪ ﺟﻬﻨﻢ ﮐﻪ ﭘﯿﺮ ﻣﯽﺷﻮﯼ
ﺩﯾﻮﺍﻧﻪ!!!!!
ﭼﺮﻭﮎِ ﺯﯾﺮ ﭼﺸﻤﺎﻧﺖ
ﻫﻤﺎﻧﻘﺪﺭ ﺯﯾﺒﺎﺳﺖ
ﮐﻪ ﭼﯿﻦِ ﺭﻭﯼِ ﺩﺍﻣﻨﺖ….

.
.

.

.

ﻣﺎﺩﺭﺕ ﺗﻮ ﺭﺍ ﻣﯽ ﺑﯿﻨﺪ
ﺧﻮﺍﻫﺮﺕ، ﭘﺪﺭﺕ، ﻣﺮﺩﻡ ﻏﺮﯾﺒﻪ
ﻫﺰﺍﺭ ﻧﻔﺮ ﺗﻮ ﺭﺍ ﻣﯽ ﺑﯿﻨﻨﺪ
ﻫﻤﻪ ﺗﻮ ﺭﺍ ﻣﯽ ﺑﯿﻨﻨﺪ
ﺁﻥ ﻭﻗﺖ، ﻣﻦ ﮐﻪ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ
ﻣﻦ ﮐﻪ ﺍﺯ ﻫﻤﻪ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ
ﺗﻨﻬﺎﯾﻢ!

.
.

.

.

ﻭﻗﺘﯽ ﻣﯿﮕﻔﺖ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ
ﻓﻘﻂ ﻟﺒﺨﻨﺪ ﻣﯿﺰﺩﻡ
ﺍﻭﻧﻢ ﮐﻠﯽ ﺍﺯ ﺩﺳﺘﻢ ﻧﺎﺭﺍﺣﺖ ﻣﯿﺸﺪ ﻭ ﻣﯿﮕﻔﺖ:
ﭼﯿﻪ ﺑﺎﻭﺭ ﻧﻤﯿﮑﻨﯽ؟
ﻧﻪ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺍﻭﻧﻮ ﺑﺎﻭﺭ ﻧﺪﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻢ…. ﻧﻪ
ﺍﻣﺎ ﺗﺠﺮﺑﻪ ﺛﺎﺑﺖ ﮐﺮﺩﻩ ﺑﻮﺩ ﮐﻪ ﻣﻦ
ﺁﺩﻡ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻨﯽ ﻧﯿﺴﺘﻢ.
ﭼﻮﻥ ﺳﺎﺩﻩ ﻫﺴﺘﻢ ﻭ ﺑﯽ ﺳﯿﺎﺳﺖ…

.
.

.

.

دلم گاهی نفس نفس زدن میخواهد…
در آغوشت…
میان گرمیه دستانت…
میان نفس نفس های تو…
میان آن یواشکی هایمان…
میان آن عاشقانه های پنهانیمان….
کاش فقط لحظه ای آغوشت را دوباره بدست آورم…

.
.

.

.

دلم که هوایت را میکند، دیگر نمیتوانم نفس بکشم…
بالا نمی آید این نفس لعنتی…
در هوای نبودنت….

.
.

.

.
کاش باران بر کویر دلم ببارد تا از رنگین کمانش پلی بسازم برای تجدید دیدارت.

.
.

.

.

ببار باران…
من سفرکرده ای دارم که فراموش کرده ام پشت سرش آب بریزم…

.
.

.

.

قدر بودن ها رو بدانیم نبودن ها در همین نزدیکی هاست…

.
..

.

نبودن هایی هست که هیچ بودنی جبرانشان نمیکند کسانی هستند که هرگز تکرار نمی شوند وتو همانی که هیچ کس جایت را پر نکرد……

.
..

.

من که از اینجا نمی روم…
تو هم که هیچ وقت نمی آیی!
می خواهم بدهم درهای بی دستگیره بسازند برای این خانه…

.
..

.

هزاران بار این نکته را کردند تاکید، که هر کس بد نکند بد نخواهد دید، هر عمل گر خیر و شر از آدمی سر میزند، آن عمل مزدش بزودی پشت در در میزند

.
..

.

ما به هم نمی رسیم
اما
بهترین غریبه ات می مانم
که تو را همیشه دوست خواهد داشت…

.
..

.

هے لعنتے!!
من مے روم!!
تو مے مآنے بآ دنیآیے از خآطرآت
رآستے آن روز ڪہ دلدآده تو شدم یآدت هست!!
از آن جآ بہ بعدش رآ پآڪ کن…!!

.
..

.

قبل از انی که به یاد هم بشینیم. کنار هم بشینیم……..

.
..

.

تنها چیزی که باید از زندگی آموخت
فقط یک کلمه است
” میگذرد ”
اما جان میگیرد تا بگذرد

.
..

.

من ماندم و “شانزده”جلد لغت نامه.. که هیچ کدام از واژه هایش مترادف دلتنگی نمیشود…
کاش “دهخدا” می دانست دلتنگی معنا ندارد درد دارد..
دلتنگتم تا بدانی چقدر درد میکشم از دوریت..!

.
..

.

آزرده دل از کوی تو رفتم و نگفتی
کی بود و کجا رفت و چرا رفت و چرا نیست؟

.
..

.
همیشه در عجب بودم که چرا در جاده عشق
پا به پایم نمی آمدی
حتی وقتی آهسته و پیوسته میرفتم
امروز فهمیدم ریگی که در کفشت بود تو را می آزرد

.
..

.

بی تو مهتاب شبی…
نه
بی تو آن کوچه دگر ماه ندارد…

.
..

.
هوای مردن…
بیخ گوش من است…!
همان جایی که روزی…
رد نفس های تو بود!

.
..

.

آهسته گفت خدا نگهدارت! و قطع کرد…
آدم ها چه راحت مسئولیت خودشان را به گردن خدا می اندازند!!!!

.
..

.

بلاهایی سرم آوردی اما
بگو من کی شکایت کرده بودم…
بیا برگرد همون جوری که رفتی
به بی مهریتم عادت کرده بودم….
“مجید خراطها”

.
..

.

به سلامتی اونی که رفت و تنهایم گذاشت ولی هنوز تاریخ تولدش رمزگوشیمه

.
..

.

دیگر از درد به بی حسی رسیدم!
نمیدانم درد چیست..
وقتی، آخرین تکیه های قلبم را نیز عشقم برد…


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ادامه مطلب
+ جمعه 13 دی 1392برچسب:jomalate jomalate joda shodan jomalate jodaee jomalate jodaei jomalate raftan jomalate tark kardan jomlak jomlak jodaee jomlak jodaei jomlak jodai jomlak raftan jomlak tanhaee jomlak tark kardan payamak payamak joda shodan payamak jodaee payamak jodaei payamak jodai payamak raftan payamak tark kardan sms sms joda shodan sms jodae dey 92 sms jodaee sms jodaei sms jodaei jadid sms jodai sms raftan sms tark kardan status status joda shodan status jodaee status jodaei status raftan status tark kardan اس ام اس اس ام اس ترک کردن اس ام اس جدا شدن اس ام اس جدایی اس ام اس جدایی دی 92 اس ام اس رفتن اس ام اس گذاشتو رفت استاتوس استاتوس ترک کردن استاتوس جدا شدن استاتوس جدایی دی 92 استاتوس رفتن استاتوس فیسبوکی جدیدترین اس ام اس جدایی دی 92 جملات ترک کردن جملات تنهایی دی 92 جملات جدا شدن جملات جدا شدن دی 92 جملات جدایی جملات جدایی دی 92 جملات جدید جدایی زمستان 92 جملات رفتن جمله جمله ترک کردن جمله جدا شدن جمله جدایی جمله جدایی دی 92 جمله رفتن جملک جملک ترک کردن جملک جدا شدن جملک جدایی جملک جدایی دی 92 جملک جدید جدایی جملک رفتن دلنوشته های تنهایی دلنوشته های جدا شدن دلنوشته های جدایی دی 92 دلنوشته های رفتن پیامک پیامک ترک کردن پیامک جدا شدن پیامک جدایی پیامک جدایی دی 92 پیامک جدید جدایی زمستان , ساعت 9:52 توسط محمد